Over ons

Al meer dan 20 jaar zijn we de trotse belastingadviseur voor ondernemingen binnen het MKB. Maar je kan ons beter zien als jouw boekhouder en financieel adviseur die jouw taal spreekt. Het maakt ons daarbij niet uit in welke branche jij actief bent.

Blijf altijd in controle 
Creëer meer tijd voor groei 
Gebruik tools die je elke dag gebruikt

Wij genereren tijdwinst en eenvoud rondom je administratie

Wij genereren tijdwinst en eenvoud rondom je administratie

  • Stuur je facturen en inkoopnota’s direct door per e-mail
  • Een veilige digitale document kluis
  • Kleine bonnetjes fotografeer je met je mobiele telefoon
  • Facturen maak je eenvoudig in je eigen online administratie (optie)
  • Voor een vast bedrag per maand je administratie uitbesteden
  • Een aanspreekpunt voor je administratie en financieel advies
Over Ovis Administratie, wij maken het je makkelijk

Ons doel is om het jou makkelijk te maken

Maak je handen vrij van je administratie door samen te werken met Ovis. Dit klinkt natuurlijk te mooi om waar te zijn. Maar het is ons doel om je online administratie voor jou te laten werken. Neem bijvoorbeeld de standaard manier van samenwerken die wij hanteren. Zo stuur je jouw inkoop- en verkoopfacturen naar je administratie per e-mail. Ook voor kleine bonnetjes hebben wij een oplossing. Deze schiet je namelijk direct per app na je lunch of aankoop in je administratie. Handig toch?

Streef naar een up-to-date administratie

Het grote voordeel van het altijd kunnen updaten van je administratie is dat je eenvoudig bij kunt zijn. En omdat het zo makkelijk is, kost dit jou geen extra werk. Een ander voordeel is dat wij het makkelijk bij kunnen werken en daarmee krijg je tussentijds inzicht in je resultaat. Deze voordelen samen leveren jouw tijd op. En deze tijdwinst kan jij vervolgens gebruiken voor de groei van je onderneming of privéleven.

Ovis begrijpt ondernemers en helpt ze tijdig, pro-actief en wanneer zij kunnen.